اخبار کوتاه از دنیای خودرو
 
چهار شنبه 23 / 11 / 1391برچسب:اخبار خودرو,ماشین,خودرو,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 مجله ماشین – دو کمپانی «بنتلی» و «فولکس واگن» خبر ساخت یک خودروی suv مشترک را تائید کردند. این مدل که exp 9f concept نام دارد در نمایشگاه اتومبیل «ژنو» به نمایش درخواهد آمد. از مشخصات فنی و امکانات این خودرو هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است اما مسئولین قیمت پایه آن را 271 هزار دلار اعلام کرده اند!
- نسخه gt ب ام و سری 3 مورد آزمایش قرار گرفت. این مدل طراحی ظاهری بسیار زیبا، کابین ارگونومیک و سوای لذت بخشی داشته و در مدل 328 از یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر با 240 اسب بخار قدرت و 345 نیوتن متر گشتاور و در مدل 335 از یک پیشرانه 2 لیتری 6 سیلندر خطی با 300 اسب بخار قدرت و 406 نیوتن متر گشتاور نیرو می گیرد. جعبه دنده هر دو مدل از نوع 8 سرعته اتوماتیک است.
- تصاویر آلفارومئو 4c جدید هنگام تست در ایالت «میشیگان» آمریکا شکار شد و به سرعت در اکثر وب سایت های مرتبط منتشر گشت تا حدث و گمانه ها درباره چگونگی آن آغاز شود.
- مسئولین کمپانی شورلت نسخه خاصی از شورلت ss را برای شرکت در مسابقات «نسکار» تولید کردند. این مدل 16 فوریه سال جاری میلادی برای اولین بار وارد پیست مسابقه خواهد شد.
- کارشناسان دنیای خودرو، مرسدس بنز cla 180 blueefficency را رسما به عنوان آیرودینامیک ترین (دارای کم ترین ضریب مقاومت در برابر باد) اتومبیل حال حاضر دنیا معرفی کردند. ملاحظات آیرودینامیکی در جای جای بدنه مهندسی ساز آن به چشم می خورد و باعث شده تا ضریب درگ آن به 0.22 برسد.
- کمپانی جنرال موتورز استرالیا (هولدن) سری جدید سدان های دیفرانسیل عقب خود موسوم به vf را معرفی کرد. بسیاری از امکانات و شاخصه های این سری با ساخته های شورلت مشترک است. شایعه شده قوای محرکه آن توسط پیشرانه 6.2 لیتری v8 و 578 اسب بخاری شورلت کوروت zl1 تامین خواهد شد. مسئولین کمپانی هولدن این سری را کوروت 4 درب می نامند! 
- کمپانی «کیا» جدیدترین نسخه مفهومی خود با نام cross gt را در نمایشگاه اتومبیل «شیکاگو» معرفی کرد. این خودرو بر اساس مدل «سورنتو» ساخته شده، پیشرانه هیبریدی آن در حالت ترکیبی 400 اسب بخار قدرت و 677 نیوتن متر نیروی گشتاوری تولید می کند و از جدیدترین امکانات مدرن بهره مند است.
به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، آغاز تست مسابقات فرمولا وان و معرفی نسخه های جدید اتومبیل های آن توسط خودروسازان و انتشار یک ویدئو درباره فورد f-150 svt raptor توسط مسئولین کمپانی از دیگر خبرهای کوتاه خودروئی به شمار می روند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 202
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 744
بازدید ماه : 12931
بازدید کل : 462645
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2